fredag 31 juli 2009

mysfredag!

go'kväll! 22:30
just nu sitter jag här i min soffa med min sötnos Ylva (:
vi kollar på någon sjuk film, som jag inte blir så ledsen över om jag missar, så därför tänkte jag passa på att skriva lite här.
idag har jag jobbat, som vanligt. men jag ska faktiskt inte klaga, jag trivs faktiskt jättebra på jobbet med alla urgulliga pensionärer som är med mig &underhåller så dagarna går snabbt! men har bara sista veckan kvar nu, sen är det freeedom! men endå, hade faktiskt kunnat tänka mig att gå tillbaka dit &jobba. så vi får väl se hur det blir med det!
men efter jobbet idag så var jag &stan med johanna för att köpa lite saker till imorgon, för då har vi "skolflicka" tema-fest. &det ser jag faktiskt fram emot sjukt mycket. så hoppas det blir lyckat! :) lägger ut bilder efteråt.
men nu ska jag fortsätta att vara social mot lilla ylva, så puss på er &ha en trevlig kväll!
SMACK <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar