fredag 7 augusti 2009

arbetet avklarat!

Hejhej.
Idag var det sista dagen på jobbet, känns både bra & dåligt. För nu när man verkligen lärt känna alla urgulliga pensionärer & all underbar personal, slutar man? Det är så trist. Men som sagt, jag ska ju tillbaka igen :D! Så det är ju positivt.
Men nu får jag äntligen lite tid över för att umgås med mina vänner, pojkvän & familj & bara hitta på saker innan skolstarten! :)
Ska åka till varberg på måndag & stanna där hela veckan med mina underbara brudar! Kommer bli såbra.
Har även startat en ny blogg med min kära Johanna som ni kan följa där ni garanterat får flera uppdateringar per dag, vilket ni inte får här! Eftersom jag blivit väldigt slapp här nu under sommaren som jag skrev innan när jag tog ett litet break härifrån under sommarlovet.
www.malinsjohanna.blogg.se

Nu ska jag gosa med min baby,
Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar