torsdag 16 juli 2009

Torsdag - jobb..

hejhej massor med hej. 21:47
sitter här framför datorn &är mycket uttråkad &trött som ett djur.
jobb jobb &åter igen jobb! men vafan, ska inte klaga!
pengar rullar in som det ska, det går bra nu! :) haha
imon är det fredag, vilket betyder att jag äntligen är ledig under helgen. LÄNGTAT!
så då ska jag se till att göra det jag inte kunnat göra på veckodagarna (:
idag efter jobbet åkte jag in till stan &mötte tjejerna &andreas. vi tog en fika &sedan shoppade som vanligt :
mina köp denna veckan är:
1 par ballerina skor med liten klack
1 par klackskor med en rosett över foten.
1 färg-glatt linne (kan inte beskriva bättre)
1 vit blus
2 blus/linnen, ett vitt & ett rosa/orange typ.
3 hårband
1 rosa klocka, ääälskar den verkligen!
1 par ballerina skor med öppen tå
1 par svarta shorts
1 bikini
med mera.
tror jag fick med allting nu (: sen fick jag ju mina kanonfina födelsedagspresenter också (a)

nej, nu ska jag ta mig en dusch &sedan gå &lägga mig å kolla på björn gustafsson filmen, vilket jag ofta gör! men helt seriöst, sån jävla go film! skrattar lika mycket varje gång. men vad säger man, den sämsta humorn är den bästa? vilket är grymt, att vara glad uppskattas alltid! (:
men ni får ha en fortsatt bra kväll,
SMACK! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar