tisdag 21 juli 2009

all kärlek är bra kärlek.

hejhej. 17:31
just nu sitter jag i min stoora säng med datan i knät &kollar på film. "the perfect man" blev det.
jag är helt slut efter jobbet, (som vanligt) men försöker hålla mig vaken för att somna ikväll.
har vart &köpt ett par nya ballerina skor typ, &en ny roling stones t-shirt, för de finns inget snyggare märken på t-shirts än de! :) köpte även en ny ring som jag fastnade för.
så nu har jag bokat av det på min nya köplista, haha! har några saker kvar att shoppa för att vara nöjd för en liten stund (:
men iallafall, längtar jag vältigt mycket till helgen, för då händer det massor! gör kul :D
&idag har jag &min pojkvän 4 månder ihop, &jag är fyra gånger lyckligare. jag älskar dig! (L)
nej, nu ska jag fortsätta att hänga med i filmen!
ha det så bra,
SMACK! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar