torsdag 9 juli 2009

Torsdag - 9 juli

hejsahejsan i det fula vädret. 17:32
är så trött på " det finns inget fult väder, bara dåliga kläder" men NEJ! så är det inte. trotts att det är ganska skönt med en regning dag, efter att vi haft massa sol det senaste. så att man känner att man inte behöver gå upp & fixa sig, utan att man bara kan ligga kvar i sängen med en bra film &godis! men med tanke på att jag börjar jobba på måndag så vill jag inget hellre än att ha sol nu som sista dagarna! så snälla gud, ge mig sol! (a)
men iallafall. jag suger verkligen på att lägga upp bilder från min kamera, har inte laddat upp en enda bild från danmark eller min födelsedag! men ska lägga in dom på datorn snart &kanske slänga upp en eller två bilder här &på bdb (:
men min födelsedag var kanon bra! fick massor med fina presenter, är så nöjd! :D
&idag har jag &johanna suttit &planerat inför min tjejmiddag. vi bestämde mat, musik & dryck! hoppas verkligen att allting kommer bli super! för det blir ju liksom inte bättre än vad man gör det till :D !
men just nu håller min mamma på att gör hembakad pizza, sågott! så det ska vi snart sätta oss ner &njuta av (:
sedan ikväll får jag se vad som händer, har ingenting planerat med tanke på vädret. så det blir nog en hemmakväll med massa film &gott.
ha en bra dag,
Puss!
ps. ett år gammal bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar